Bo z Nim, jest jak z muzyką. Sam się broni.

CAPTAIN QURC
IMG_4131

Z wywiadu dla Aleksandry Jasińskiej i Mateusza Kulika na antenie radiowej Czwórki podczas audycji “Tędy po trendy”.

Mateusz: No fantastyczny koleś, rzucił tutaj pracę, w Warszawie w korporacji.
Koleżanka do Niego zadzwoniła, żeby przyleciał na Islandię bo tam fajnie.
AleksandraStary dawaj, na lotnisko będziesz bagażowym, dobrze zarobisz, a przy okazji będziesz kręcił filmiki.
Czy naprawdę właśnie tak to wyglądało?

Kim jest tajemnicza koleżanka, która miała świetny pomysł na życie dla Marcina?
(Tak, tak tego znanego vlogera co wywiadów w Czwórce udziela za darmo. Ponoć.
Ponoć za darmo, a nie, że ponoć znanego.)

I czy z tymi filmami to aby na pewno był pomysł koleżanki?
A jeśli tak, to jaki procent hajsów z yt do Niej trafia?

O to niestety Captain Qurc nie został zapytany dziś, na antenie radiowej Czwórki.

Być może, sam poczuje się wywołany do odpowiedz.
Choć z porannego wywiadu można wywnioskować, że mówić to On lubi ale raczej nie o sobie.
Z resztą czytaj sam, nie tylko o niechęci do mówienie o swojej osobie, ale przede wszystkim o powodzie wyjazdu.  Jaki miał Captain?

‘Mój był dosyć błahy ponieważ pracowałem w Warszawie.
Pracowałem w korporacji.
Był gorący lipiec zeszłego roku.  Zadzwoniła do mnie koleżanka i mówi:

-Marcin! Chcesz pracować na lotnisku na Islandii?
Ja bardzo szybko to w głowie przekalkulowałem. I zdałem sobie sprawę, że bardzo nie chcę pracować wtedy w Warszawie, w korporacji i stwierdziłem:
– Jasne -zakończyłem rozmowę.
Napisałem wypowiedzenie.
Zrezygnowałem z pracy.
Za tydzień już byłem właściwie na Islandii.
Także to była dosyć szybka decyzja i jakby..  tak to wygląda.
Z drugiej strony, jakby tak jak wiele osób też pisało w komentarzach, że chciałoby zobaczyć film, jakiś Q&A, z pytaniami, z odpowiedziami z mojej strony, o mnie ale jakby nie do końca czuję to, żeby opowiadać o sobie jakby wolałbym opowiadać o tym co.. o miejscach które odwiedzam.  
O Islandii.
Raczej opowiadać o tym, co warto zobaczyć, co sam oglądam.
O moich doświadczeniach, a nie o mnie jako o osobie’.

Było też o niesprecyzowanych planach. O ponownej wyprawie do Stanów Zjednoczonych, o zamiarze wyjazdu na Węgry i przyjeździe do Trójmiasta na ‘duży festiwal’.
O smaku rekina było nie tylko w wywiadzie ale i o tutaj.
Generalnie w całej swej bezczelności polecam raczej filmy Captain’a Qurc’a niżeli wywiady w Czwórce, zapakowane w dziwne brzmienia porozrzucane pytania i brak czasu na odpowiedzi.
I to pozorowanie, że wywiad jest na gorąco. Relacja prosto z Islandii. Tu i teraz. Wiart zza okna Marcina.  Wow, wow. Tylko, że Captain wspomniał o ‘nadchodzącym’ Święcie Niepodległości na Islandii, które było wczoraj. No coś nie zagrało.

A jedyne warte zapamiętania zdanie wypowiedziane przez Panią Aleksandrę dotyczące twórczości Captain’a brzmiało: ‘Kawał solidnego rzemiosła’.
i było cytatem komentarza jednego z fanów Qurc’a.
Nie żałuję, że wysłuchałam choćby ze względu na głos Marcina, ale wywiadów Mu życzę lepiej prowadzonych przede wszystkim.

Podsumowując:
Captain Qurc jest na dobrej drodze, żeby podbić świat, a porównywanie do Gonciarza nie jest konieczne by mówić o jakości jego produkcji.
Czy spotkam Go na Islandii jak już w końcu tam dotrę? Nie wiem, bo ten niezwykły obywatel świata może już mieszkać na zupełnie innym krańcu Ziemi.
Jedno jest pewne, wato tu zaglądać nie tylko, żeby śledzić rozwój kariery ale i poznawać świat, którego większość z nas na własnej skórze nie doświadczy. Korzystaj więc.
A i pewne jest też to, że każdy ma swoje ulubione słowo.
Ja GENERALNIE polecam Marcina, a On  JAKBY jest wart polecenia.

Idę, nie w świat, a po portu liczyć matmę, bo sesja sama się nie zda.
Niby bez znaczenia w podróży na Islandię ale jakby tak przez niezdaną matmę musieć zostać w Polsce? No głupio raczej.
Hej ho!

A jeśli chodzi o ciekawe męskie głosy to tego koniecznie posłuchaj.

 

 


One thought on “Bo z Nim, jest jak z muzyką. Sam się broni.

Leave a Reply

