Magiczne nożyczki do kobiecości.

Z Islandią w moim życiu jest tak, że czasem wchodzi drzwiami i nawet w szufladzie ze skarpetkami można ją odnaleźć, a czasem chowa się pod łóżkiem i raczej nie krzyczy o sobie. To chyba całkiem normalne, w końcu nie jest moją jedyną miłością, poza tym nie samymi miłościami żyje człowiek, no nie? A ja tej miłości nie mogę się oddać tak zupełnie, bo z miłościami trzeba być. W te na odległość nigdy do końca nie wierzyłam.

Postanowiłam się przestać spinać, że musi być tu wiecznie bardzo merytorycznie i bardzo o Islandii. Jak będzie, to Ci wpis udostępnię na fejsie. Jak nie będzie, to po prostu się tu znów pojawię, Ja i moje pisane Ja.

A dziś będzie o magicznych nożyczkach.
martoblog
No jestem babą. Czasem po prostu cieszy mnie fakt, że mam świetnie obcięte włosy.
Ale żeby takie strzyżenie…
Szczerze mówiąc, nie wiem czy używać nazwy salonu, raczej reklamy nie potrzebuję a mogą sobie nie życzyć, różnie bywa. Jednak gdyby ktoś szukał fryzjera cudotwórcy to ja takiego mam, polecę.
Za moim fryzjerem biegam od salonu do salonu, bo skubany rozwija się prężnie, a ja pierwszy raz po prostu ufam fryzjerowi absolutnie i tej pewności, że wyjdę zadowolona nie umiem sobie odmówić.
Mam krótkie włosy choć nie planowałam.
I wiesz co? Nie pozbawiłam się tym kobiecości.
Może nawet jej sobie dodałam, bo w sumie taki był cel. Czuję się ostatnio ze sobą jak taki 12 letni chłopiec i w sumie moja fryzurka jest taką, którą posiada co 5 kobieta i co 20 mężczyzna i trochę się obawiałam, że będzie mi z nią źle… ale jest cudna. I czuję się w niej naprawdę błogo.
PODSUMOWUJĄC: Jeśli jesteś kobietą i chcesz dać swoim włosom drugie życie, a przed ostrym cięciem powstrzymuje się wszechobecna opinia mężczyzn, że kobiety w długich włosach są nieziemsko atrakcyjne, to nie daj się zatrzymać, jeśli Tobie będzie błogo ze sobą, to bez względu na to czy wpiszesz się w powszechne kanony piękne czy też nie, będziesz obiektem zainteresowania. Bo w krótkich włosach też można być kobietą, jeśli ma się tę kobietę w środku, a skoro nawet ja mam, to Ty też masz, a ostre cięcie nie odejmie Ci uroku i nie mówię tu tylko o odejmowaniu czegokolwiek we własnym podejściu do siebie, świat też nie odczuje uszczerbku na Twojej urodzie. Bo go zwyczajnie nie będzie. Magiczne nożyczki działają cuda.
PO PODSUMOWANIU:
Zrozumiałam dlaczego kobiety odpoczywają u fryzjera, taka wizyta jest podarowaniem sobie jakieś  1,5h  relaksu, po prostu. A jeszcze jak się Tobą zajmie taki Andrzej, obieca, że nie skrzywdzi i faktycznie nie skrzywdzi a sprezentuje Ci nowe Ja, to potem latasz i opowiadasz o wizycie u fryzjera jak o wyprawie do Reykjaviku co najmniej.
Dobrze jest czasem móc się poddać takim błahym i bardzo ludzkim przyjemnościom.
To zwyczajnie jest potrzebne, spojrzeć w lustro i pomyśleć ‘Jest naprawdę okej’.

To prawie tak dobrze jak móc stanąć przed szafą pełną ubrać, rzucić ‘Nie mam co na siebie włożyć’ i uświadomić sobie jak bardzo nieistotny to problem i że skoro dotyczy właśnie mnie to chyba nie mam innych, większych zmartwień. Uwielbiam nie wiedzieć w co się ubrać. A Ty?

Ufasz mi w ciemno? Klik i sprawdź.


2 thoughts on “Magiczne nożyczki do kobiecości.

    1. Ogromnie wierzę w umiejętności Andrzeja, nie wiem czy zakoli się pozbędziesz ale poczucia, że z Nimi jesteś mniej atrakcyjny na bank! Chyba, że tak owego nie ma, to niech sobie lecą te zakola, a co!
      Brak zmartwień jest świetną sprawą, ale żeby w pełni odczuwać szczęście trzeba się (chyba) czasem odrobinę pomartwić.

      Like

Leave a Reply

