Ballada o dwudziestu dwóch momentach.

Gigja-Einars-Icelandic-Horses-09

foteczka

W 56 osobach.

Bo tylu was dziś postanowiło poświęcić mi moment i złożyć urodzinowe życzenia.
I za każdy z tych momentów dziękuję nieziemsko.
A jeśli wszystkie z tych życzeń spełnią się proporcjonalnie do szczerości składających to powinnam być nad wyraz zdrowa, doświadczać wszystkiego co najlepsze, najcudowniejsze. Każdego dnia, lepszego od wczoraj wraz z duchem pogody zmierzać ku Islandii, łapać tramwaj, zbierać mopsy, natrafiać na dużo kodu i kodu nigdy więcej ale i na wiele muzyki i muzyków niezbyt często. Być bogatą, a dotrzeć do tego dzięki posadzie Senior C# Developera i nieskończonej motywacji. Mieć sto lat, takie najlepsze i taki tam też ale i długie noce z najcudowniejszym księciem z bajki, choć w połowie tak przystojnym jak Ty. I niech mi w końcu coś pójdzie w cycki, niezależnie od okazji.
Jedno z życzeń spełni się na pewno, bo ja na zawsze pozostanę NiepoprawnieBezczelną.

Ty mi kiedyś jeszcze powtórz, że nie umiesz składać życzeń. Życzyliście mi najpiękniej i ja wam życzę wiecznej szczęśliwości. Dziękuję za ten moment dziś i wszystkie momenty, dzięki którym jestem tu gdzie jestem i jestem tu aktualną wersją siebie. Bez was by mnie nie było, albo byłabym inna. Więc jeśli wpadliśmy na siebie w życiu to dzięki Ci za to, nawet jeśli spieprzyłeś sprawę, to dzięki Twoim wyborom albo ze względu na ich brak taką właśnie się stałam.

Która godzina?
Tak. Jestem szczęśliwa. 

Dziękuję. Po porostu.

Ta piosenka jest o wszystkim, tylko nie o kochaniach.

Ehh jeszcze nie jestem wystarczająco stara, by mówić już jak to młoda właśnie jestem.
Nie mniej jednak, urodziny to jest taki dzień na zatrzymanie się i małą analizę tego co było, jest i co być może.
Cholernie się cieszę, że to życie wiecznie mnie uczy, czasem ciągnąc za włosy, a czasem całując w czoło.
Jeśli Ci czasem smuto i źle, to zakochaj się w życiu. To taka najwierniejsza z miłości, nawet jeśli wydaje Ci się, że czasem krzywdzi, to robi to po coś. Kochaj jutro, a jutro pokaże Ci dlaczego było warto kochać. Bo chcemy czy nie to cholernie nam potrzeba tej miłości do Życia.

Śpijcie dobrze.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

